понеделник, 17 август 2009 г.

Награда













Milen@ ме зарадва с тази награда, за което много и благодаря! Трогната съм от вниманието, Милена!
Наградата отива при:
My craft inspiration
Моите вдъхновения и творения
Handmade cards
Nana
MariAS
Annie`s Art Book
Arabela DreamStudio
И за да изпълня точка 7 от седемте правила на наградата, ще напиша нещо за себе си, но не знам доколко ще е интересно :).
Професията ми е също свързана с работа с ръцете, но за нея се изисква повече физическо усилие, отколкото за правенето на картички. Доскучава ми да се занимавам дълго време с едно и също нещо и затова са ми разностранни интересите и историите ми са оттук- оттам :). В продължение на десет години съм се занимавала с конна езда, а сега няма кон, който да ме издържи. Чета книги от библиотеката. Много харесвам страстта, с която готви Джейми Оливър. Все още ми става лошо като пътувам в кола. Обичам миризмата на мушкато.

2 коментара:

Arabela каза...

Благодаря ти за чудесната награда, Теди!Радвам се, че се познаваме макар и виртуално.

Dimitrana S. каза...

Идеяат и вижданието ми съвпадат с това на Милена, значи :-)

Сърдечен поздрав и от мен!

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com