сряда, 20 януари 2010 г.

Forever and ever





Това всъщност не е валентинка :). Но втори ден ми се върти една песен из главата, може би се сещате:
The moment I wake up
Before I put on my makeup...

И като стигнах до надписа той просто изплува.
От горе- долу също толкова време разглеждам и как разни хора правят цветя от хартия и набързо си направих две. Тази картичка се оформи около едното от тях. От оригиналния скеч твърде малко остана накрая, но ето го все пак.
Цветето е много лесно и всеки би могъл да го направи сам и без допълнителни указания, но все пак, ако някой желае, може да погледне този клип. Правих го късно вечерта, на слаба светлина и естествено не ми се получиха съвсем равни разстоянията между сгъвките. А това е важно за крайния резултат, за да може цветето да "стъпи" с всичките си части върху картичката. Използвах три различни двойно залепващи, но поради това че се клатеше, в крайна сметка се отлепяше и от картичката, и от окръжността от горната му страна. В този случай идеален се оказа горещия силикон- влиза добре в цепнатините и закрепя здраво.
Като започнах много ми се искаше да използвам някой от бекграунд печатите върху основата, но за да не се повтарям толкова често се отказах :). Сутринта, като видях резултата на дневна светлина, си казах, че не е трябвало така лесно да се откажа :D. Основата изглежда по- добре с малко ембосинг по нея (пак не успях да се въздържа). След 12 часа и няколко маневри накрая от долната картичка се получи горната :).



Това е нагледна илюстрация как понякога дори и да знаем какво искаме, да сме подреждали и размествали елементите безброй пъти, накрая изглежда не само недовършено, но и незапочнато изделието.

10 коментара:

Anniesartbook каза...

Мисля, че си е струвало усилията отвсякъде! Страхотна е картичката!

Nana каза...

Колко малко може да промени изцяло облика. Ако я беше оставила както първоначално, вероятно нямаше да ми хареса (не че има значение какво ми харесва), но така вече завършена е страхотна!

Chiges каза...

И на мен не ми харесваше първия вариант, въпреки ясната идея в главата ми.

Мързеланче каза...

Еее Теди, това е съвсем друга работа!!! Много, много по-добре е така! Браво!!!

арт_мама каза...

Теди, наистина първият вариант не е най-добрият. Но крайният резултат е фантастичен! А и снимката този път е на ниво. Поздравления! А колкото до неволите ти относно лепенето - пак да кажа - секундно гел лепило! Досадна съм, нали ;) Просто като знам колко лесно става с него, не мога да не се изкажа пак...

Chiges каза...

Ели, няколко пъти се опитах да си купя от различни магазини- от книжарница до домакински стоки, но не сполучих. Търсенето продължава.
А за снимката използвах последните слънчеви лъчи, които надничаха през прозореца и дори цветовете максимално се доближават до реалните.
Всъщност оценявам коментарите на всички вас по- рано предишния ден, защото затвърдихте усещането ми, че не е наред тази картичка и тя се промени и благодарение на вас :).

Dimitrana S. каза...

Интересно!

И красиво, Теди! Крайният резултат е напълно завършен и сполучлив!

Удоволствие е да надничам в блога ти :-)

пп. Съседен клавиш си натиснала пишейки заглавието..

Chiges каза...

Благодаря ти, Дими :). Първо за милите думи, а след това и за корекцията. Десетки пъти ми е минавал погледа през заглавието, без да забележа :).

Ирина - Magis каза...

Замечательная работа!

Chiges каза...

Спасибо, Magis :).

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com