неделя, 27 юни 2010 г.

Лятна история с точки

Преди няколко дни обикалях със съпруга ми близките околности и за пореден път се възхитих на вида на обработваемите земеделски земи- от единия край жънат рапица докато пшеницата още люлее клас, а в същото време слънчогледите вече са усмихнали лица :). Когато Двете елши зададоха новата тема в Картичкофуриите, си дадох сметка, че това е моето лято. Винаги е било. Нали съм добруджанка :).

Докато избирах хартиите реших, че може да включа картичката и в Щурото предизвикателство, чиято тема е Всичко на точки :).
Малката ми Картичкофурия също направи картичка и то по тема, отново зададена от Двете елши- Сладурски животинки. И понеже за сега не мога да откликна на молбата и да и направя собствен блог, показвам я тук.

Много се гордея с нея, защото освен предварително отрязания картон, всичко друго си отряза, подреди и залепи сама. Всъщност държах и панделката да я завърже :).
Подмених едната снимка- кой би си помислил, че няма да мине без ремонт :).

21 коментара:

Addii каза...

картичките са много сладки,страхотни са

Irena каза...

Теди, картичката ти е страхотна, много сладко пиленце :)
А картичката на малката е толкова сладка, браво на нея :)

Le каза...

Тееедииииииииии,
абе обичам твоите картичкиииииии!

Ваня каза...

Теди , липсваш ми ! И картичките ти ми липсват , такова вдъхновение са !
А малката принцеса върви по стъпките на мама , много сладка картичка !

Trish Hughes каза...

wonderful job on both cards, thanks so much for playing along with us at the crazy challenge!!!
Trish

Chiges каза...

Благодаря ви, момичета :).
И да знаете, че и вие много ми липсвате.

siskus каза...

Ох,ох с това пиленце е самата прелест,а картичката на малката принцеска е чудничка,колко е сръчно мъничето!Да го на целуваш!

shellshearer каза...

Both cards are great hun
Thank you for joining us at 'The Crazy' this week!
good luck
hugs shell xx

Лара каза...

Страхотна идея и изпълнение! А за малката създателка на картички ще кажа, че има усет и сръчни ръце :)

Nana каза...

Страхотни картички, Теди!

krechi каза...

Прекрасни картички! Браво на госпожицата ти, справила се е много добре!

Нети каза...

Страхотно сте се справили и двете, с тази разлика, че на твоите красоти сме свикнали, а твоята малка картичкофурия тепърва ще ни радва :). Чудесно се е справило детето! Браво!

~Gery~ каза...

Как са се ширнали тези поля... Как винаги успяваш обикновени неща да пречупиш през твоя поглед така че да станат запомнящи се:)

А малката госпожица ме изуми:)
Моята половинка ми беше правил картичка с точно тези зайци и трябва да ти кажа, че не може да й стъпи и на малкия пръст! Ако не вярваш - ще ти покажа неговото произведение- да видиш. :)
Интересното е, че и той е решил, че зайците трябва да имат сини крачета.. :)
Иди ги разбери творците:)

Creative каза...

Как съм пропуснала да коментирам ..
Теди, прекрасни са и двете картички.
Дълго време това беше и моето лято и сега в затискащия задух на столицата направо загивам ... с тези малки пространства и никакъв въздух ..
Благодаря ти за глътката радост за очите и сърцето!
И малката госпожица се е справила повече от страхотно! Поздрави!

Krissbal каза...

Много оригинална, както всичките ти картички!
Картичката на малката е просто прелестна!

tagskie каза...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

Двете елши каза...

Хехехе, и двете са се получили чудесно!!!
Браво и на двечките ви!
Рали

Em каза...

Твоята картичка има прекрасен дух, някак си ти става драго да си българка и да си виждала добруджа! Никога не губи това чувство, защото то е уничакло!
А дъщеря ти явно се е метнала на тебе, веднага си личи таланта!

Chiges каза...

Хаха, Гери, разсмя ме с коментара ти за зайците със сини крака :D. А тях между другото ги имам точно от твоите събрани "съчинения" :).
Благодаря на всички ви за добрите думи. Както казва Ем- драго ми стана :). На дъщеря ми също и стана много приятно :).

Katerina Arsenova каза...

леле....първата картичка е просто уникална точно в мой стил страхотна е !!!

Ivolina каза...

Голяма съм блейка. Пропуснала съм.

Картичката ти е разкошна. Само ти си единственият човек, когото познавам, който би свързал лятото с нивите на Добруджа, а не с морето и почивката.

Браво на Яна. Нямам думи. Наистина върви по твоя път и се е справила повече от чудесно.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com