неделя, 6 ноември 2011 г.

Нещо като завръщане

Здравейте малки, големи и на всяка друга възраст основно момичета и по-малко момчета :). Не, няма да изпълнявам милион и едно желания. Просто правя опит за завръщане. Може и да не е успешен, но от седмици ми се иска да опитам. През изминалите месеци не бездействах съвсем, но определено не бях извор на идеи. Не бях и извор на надежда, но това е друга тема :). Нещо все пак се промени и, ще използвам клише, осъзнах, че все още държа вилицата в ръка :).
Няма да прекалявам още от първия път, затова направо ще споделя няколко снимки с вас.

Това е последната торта, която направих. Не мога да не отбележа, че е най-равната, която съм правила до сега. И с най-малко нишесте, което да ми боде очите на снимките :).
Без малко да забравя да спомена, че тази торта се появи в резултат на дружни усилия- тухлите ги изрисува моя позната, докато свивах клончетата :).
Тази година някак тайно станах на 35. Тази торта обаче ознаменува тоя ден. Забелязвате ли тенденцията- бели торти и никакво нишесте не се вижда по тях :).
Една юнска торта за млад шахматист. Много нишесте, криви полета, но голям кеф при правенето на фигурите :).
И една абсолютно и изцяло открадната, но пък я правих за една девойка, която искаше точно такава. Оригиналът остана някъде в мъртвия ми компютър и е наистина страхотна торта, но и тая не е лоша. Лепих лалетата с топъл силикон, прости ми, О Боже На Тортите.
Това е за сега. Бъдете снизходителни :).

31 коментара:

Lidiya каза...

Честит рожден ден на патерица! Много здраве и вдъхновение :) А тортите са страхотни. Очите ми останаха в лалетата, като живи са!

Te4eto каза...

Теди, добре завърнала се!
Изобщо няма нужда от снизхождение!!!
Всичките са прекрасни, а нишестето и кривините, за които говориш може би биха подразнили бога на тортите, но на моето възхищение не могат да повлияят!

Маги каза...

Теди, добре дошла отново! Тортите са прекрасни! Направо се влюбих тази с лалетата.

skylife каза...

Хаха, не знаех че има Бог на тортите, ама определено е много благосклонен към теб! Всички торти са чудесни (аз не отбирам нищо от правене - моят връх е парфе от най- елементарните) ама тази с бръшляна най- ме изкефи :-)

Биляна каза...

Добре дошла! Чудесно завръщане- тортите са прекрасни, очаквам скоро още от всичко- и торти и картички!

Valchen каза...

Добре завърнала се и от мен! Няколко пъти от снощи насам отварям блога ти да гледам страхотните торти, които си направила! Много оригинална е станала тази с тухлите и бръшляна, а за лалетата и цветята на другата торта нямам думи - уникални са!

Ivolina каза...

Тортите са великолепни. Сигурна съм, че богът на тортите ще прости това малко прегрешение на фона на приказните цветя, които си лепила.
Много се радвам, че се завърна отново в блога си. Липсваше ми и тук.

Chiges каза...

Изключително много се радвам, че все още има кой да наминава насам :). Сърдечно ви благодаря!
И, честно казано, на мен също много ми харесва тортата с бръшляна, ако и да е така семпла :).

krechi каза...

Как си могла да залепиш лалетата с топъл силикон :)))... Богът на Тортите със сигурност ще ти прости :)))- я гледай какви красоти създаваш! Цветя, листа, китни градини! Браво!

Nana каза...

Леле, Теди, тази последната (силиконено лепена) е невероятна! РАдвам се да те видя на линия :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Теди, без майтап мила - липсваше ни с тези тортотворения! Добре завърнала се и благодаря, че сподели тези красоти - великолепни торти, дори не мога да си избера фаворит - всичките ми харесват.И дано по често виждаме твои творения!
Поздрави имного усмивки!

Albena Weibel каза...

Прекрасна публикация! Много ми хареса декорацията! Невероятен усет за естетика! Браво!

Green-Eyed Girl каза...

Теди, имам щастието да бъдеш моето късметче в Картичкофурийската Коледа :) Моля те, прати ми адреса си на velianaa@gmail.com... Прегръдки!

Рени каза...

Здравей!Според списъка за размяна,трябва да получа картичка от теб :)Пиши ми,за да ти дам адреса си reni1506@abv.bg

Ранни за записвания 2012 Гърция каза...

страхотни снимки, страхотни тори, наистина нямам думи, поздрави и до скоро

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Еехааааааа, напрао не мога да отлепя поглед от компютъра и..нямам търпение работното време да свърши и да отида да си купя парче торта..
Момиче, толкова талант..Със сигурност Бога на тортата ще ти прости перфекционизма и желанието да го надминеш в тортоправенето!
Направо се чудя, как до сега не съм знаела това вълшебно място...
Честито Рождество Христово! Пожелавам много здраве и повече време за споделяне на красотите, които съвдаваш!
Весела Коледа!

онлайн супермаркет каза...

Последната, ъ тоест откраднатата и лепена с топъл силикон е страхотна! А тази със шахматната дъска е страшно оригинална, неповторима... Сигурна съм, че шахматиста се е иненадал. На мен ако ми подарят нещо подобно ще падна от щастие, изненада и удивление! Поздравявам те за идеите и два пъти за изпълнението!

Новини каза...

Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

доставка на алкохол каза...

Страхотни торти! Тази във формата на шах е просто убиец!

почивки Испания каза...

Радвам се, че се завърна. И то с гръм и трясък бих казала :) Тортите, които ни показваш са изключително красиви и съм сигурна, че са били и вкусни. Много добре боравиш и с цветовете, тортата с формата на шах ме изуми, браво! Вижда се, че имаш голям талант, само човек, който обича да готви и обича храната като цяло може да сътвори подобни неща. Всеки има моменти, в които музата му изчезва, няма никакво вдъхновение, именно това са етапите в живота ни, които ни показват какво всъщност искаме да почнем да правим, тъй че да гледаме от положителната им страна. Продължавай в същият дух.

почивка бали каза...

"Някак тайно на 35", този хубав израз ще го запомня. Завръщаш се с пълна сила, гледайки прекрасните и вкусни тори, които си поставила на блога. Понякога е добре просто да изчезнеш без никой да знае къде и кога ще се върнеш и след това да има какво да разкажеш и покажеш.Зарежда се с положителна нагласа и най-вече му идва муза и вдъхновение за нещо ново, което е прекрасно.Тогава си казваш ей око е хубав и богат живота.Тортите изглеждат толкова вкусно, че вече ми се дояде парче...по-голямо хахахх Има и листа , цветя точно летни произведения на кулинарното изкуство.

Albena Weibel каза...

Теди, прекрасни торти си направила! Много , много красиви! Много ме впечатли шахматната тортичка и тората с белите лаленца! Чудесни са! Комплимент! Сърдечни поздрави!

евтини парфюми каза...

И според мен страшно добре боравиш и с цветовете, тортата с формата на шах ме изуми, браво. Вижда се, че имаш голям талант, само човек, който обича да готви и обича храната като цяло може да сътвори подобни неща. Всеки има моменти, в които музата му изчезва, няма никакво вдъхновение, именно това са етапите в живота ни, които ни показват какво всъщност искаме да почнем да правим, тъй че да гледаме от положителната им страна.Тортите са впечатляващи и да ти е жал да ги развалиш.Тази с шаха е станала като реален шах където можеш да си местиш царя и царицата.

почивка малдиви каза...

Разкошни са.Направо ти остават очите в тези отри и само като си помислиш че трябва да се изяде това изящество и да не остане никакъв спомен освен снимките си е грехота.Тортата с лалетата е божествена честно казано и аз искам такава.Лалето ми е любимото цвете и по този начин направена тортата е много красива и романтична.Вижда се че имаш талант и ние всички се радваме,че отново се завърна.Дали би казала своите рецепти и малки тайни тук не знам, но дори и само на снимки ние сме предоволни, ако не на вкус поне ще се опитваме да ги догодим на външен вид с такъв дизайн.

chiges каза...

Ох, за тия лалета наистина се чувствам доста виновна, защото не съм измислила дизайна аз, но определено не съм чувала до сега някой да лепи захарно тесто с топъл силикон :))).
Много странно ми излизат последните коментари. Всъщност не точно коментарите- никовете на писалите са все нещо от рода на "почивка бали", "евтини парфюми" и т.н. :))) Във всички случаи благодаря за добрата оценка.

почивка бали каза...

Приеми и от мен поздравления за тези произведения на торти, които след това как му дава душа на човек да изяде и да развали целият труд не знам, добре че са снимките за да остане поне за спомен нещо. Хареса ми това че споделяш...." И една абсолютно и изцяло открадната, но пък я правих за една девойка, която искаше точно такава. Оригиналът остана някъде в мъртвия ми компютър и е наистина страхотна торта, но и тая не е лоша. ..." хубаво е човек да си признава ако е взел от някъде нещо, но пък погледнато реално толкова много хора по света няма как да няма и еднакви идеи нали така? Това с лепенето на силикон и аз сега за първи път чух.

банка за стволови клетки каза...

Лелеее мале, изглежда просто невероятно! Определено имате талант, продължавайте да творите! Браво!

Remove Background каза...

What a beautiful card. So nice colouring.

HARRY WALKER каза...

Thank you For Sharing Such An Excellent Post Enjoyed Reading It.

Regards : microsoft365.com/setup

micrsoft365.com setup

microsoft365

office365.com

123.hp.com/setup

Анонимен каза...

Благодаря





https://search-2.blogspot.com/

ани каза...

Благодаря

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com