четвъртък, 13 януари 2011 г.

Нещо ново

Нищо ново не съм измислила :). Просто си имам нова- новеничка машинка Sizzix Big Shot и цялото женско войнство у дома не може да се нарадва на цветята, които си правим с нея :). Те бяха и основни елементи в следващите картички. Ако до сега не сте попадали на тези уроци- вижте ги.
И няколко комплекта с книгоразделители:
 
Станаха малко по-големи от предишните. И по-хубави :).
 
 
Като изключим горния, за останалите комплекти съм използвала също нови за мен хартии на Basic Gray. Не са ли наистина прекрасни? :)
 
 
 
 

16 коментара:

Lidiya каза...

Честито!! Цветята са разкошни!

Toni каза...

Честито! Почувствах радостта ти и се зарадвах заедно с теб. Сигурна съм, че тепърва ще ни изненадваш с кави ли не красоти.

Биляна каза...

Теди, прерасни са! Честита нова придобивка, очаквам още повече красоти от тук нататък!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Тедиииииии, честито! Радвам се за теб и зеадно с теб - с нетърпение чаках кога ще се похвалиш с нещо направено на новата придобивка! Със здраве!!!!! И все нови чудесии да показваш!
Цветята просто са прекрасни!
Прегръдка!

Creative каза...

Честита нова придобивка, Теди и със здраве да си я ползваш! А красотите са си на лице! :)

Valchen каза...

Честита машинка, страхотни неща си направила с нея, хартиите също са прекрасни! Браво, със здраве да си ползваш новите придобивки!

Маги каза...

Честита машинка,Теди! Със здраве да си я ползваш и да ни радваш с красоти!
Картичката е много хубава, книгоразделителите разкошни. Аз от доста време се каня да направя по един за мама и свекърва ми, но нещо идеите ми в тази хасока хич ги няма.

Te4eto каза...

Честито! Страхотни красоти си натворила!

Unknown каза...

Честита нова придобивка и от мен, Теди! Дълго време да я ползваш и все такива красоти да изработваш с нейна помощ ( в което хич не се съмнявам ;))!

Chiges каза...

Искам да благодаря на всички ви, аз също много се радвам на машинката :). Страхувам се обаче, че това е таванът на възможностите ми и едва ли ще направя нещо твърде забележително :).

Em каза...

Честита нова придобивка!
Сътворила си прекрасни неща с нея!

Korneliya Haralanova каза...

Теди, страхотни неща правиш!!! А машинката си е страхотна придобивка, за човек с толкова много креативни идеи и възможности. Много да й се радвате и много красиви неща да правите с нея. Поздрави на цялото женско войнство от мен, а на мъжката половина поздрави от моя мъж ;-)

Anniesartbook каза...

Теди, първо да кажа честито! Да си я ползваш със здраве и много идеи да претвориш в дела :-) Второ да кажа, че толкова отдавна се каня да направя книгоразделители, определено много ме вдъхнови! Благодаря за което!

Д. Стефанова каза...

Влюбих се в твоите книгоразделители :)

Arabela каза...

Теди! Честито и от мен! Много хубави неща да натвориш с нея, книгоразделителите са чудесни, както и цветята! Прегръдки най-горещи!

Milena каза...

Ааа, как съм го изпуснала това???
Разкошни са! В тия книгоразделители ми отидоха очите.
Толкова красота в една публикация!!!

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com