понеделник, 18 май 2009 г.

Кексчета с шоколад и череши


Направих кексчета за пръв път. Рецептата е от тук. Внесох минимални промени, а именно:
125 г масло
100 г шоколад с 50 % какао
200 г сладко от вишни
щипка сол
2 големи яйца
150 г кафява захар от най- тъмната
150 г брашно
1 ч. л. бакпулвер
За глазурата, както е описано в рецептата, 100 мл сметана и 100 г черен шоколад.
Пекох 30 минути, защото все ми се струваше сурово. Освен това станаха 15 броя, понеже не посмях да пълня формичките повече, отколкото е указано. И както е видно- добре че съм направила така. Трите допълнителни броя останаха у дома, в хладилника. Днес, на втория ден след като ги приготвих и добре охладени, ми се сториха още по- хубави от вчера.
Направих ги за годишнината на наши приятели и за тях е и закачката с котките. Те са от руска мастика 2, която също правя за пръв път. Няма да коментирам уменията ми в областта на моделирането :), толкова мога, а и не намерих никъде стъпка по стъпка Как да направим влюбени прегърнати котки. Котките, особено мъжката, изглеждат като глътнали бастун, защото наистина са. Всъщност са глътнали по една клечка за зъби.
Докато се суетях и подреждах кексчетата за снимка, едно кексово джудже ме издебна и ги нападна. Улових го навреме.

1 коментара:

Бали каза...

много обичам кексчета, страхотна рецепта, задължително ще я пробвам, поздрави и до скоро

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com