събота, 3 април 2010 г.

Картички за Цветница




Всъщност не са типични картички за Цветница и не са с типични цветя, но ще ги включа в предизвикателството на Картичкофуриите, което тази седмица задават Двете елши.
Много ми се правеха слънчогледи и дори имах някаква идея, мисля даже че не беше съвсем лоша ;). В крайна сметка нищо от намисленото не се получи и направих две картички със слънчогледи, предназначени за една :). Съвсем непретенциозни се получиха, но ако си бях дала още време да мисля по тях, подозирам че никога нямаше да се появят :D.

9 коментара:

Addii каза...

страхотни са и двете и слънчогледите много ми харесаха

Addii каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Milena каза...

Прекрасни слънчогледи!А с този син фон,съвсем ми напомнят августовски слънчогледови поля,а над тях ясно,кристално синьо небе:)!
Весели празници!

Dimitrana S. каза...

Не знам коя от двете ми харесва повече.. с копчета или без копчета? И двете! :-D

Особено много ми харесва фона с ефекта на слънчогледови контури. Има ли някакво наименование това? Хартията е била такава или ти го позтигна, Теди?

Много слънчеви!

Слънчеви, здрави, весели и благословени да са и Великденските празници за теб и семейството ти!

Маги каза...

Слънчогледите винаги ми носят настроение.:) Много са стилни и двете.

Irena каза...

Много са хубави слънчогледите и картичките също :)

Chiges каза...

Много се радвам, че ви носят добро настроение слънчогледите ми :).
Дими, не знам как точно се нарича тази техника, но съм виждала така да правят облаци. Стоеше ми леко празно, а това е лесен начин за направа на фон :).
Хубави празници на всички вас!

Creative каза...

Честито Воскресение Христово, Теди! Живи и здрави, и ти, и цялото ти семейство!

Много обичам слънчогледите! Любими цветя! (макар и аз да не съм сигурна дали се водят цветя :) А твоите картички са изключително красиви и слънчеви. Много ми харесват!!

Unknown каза...

Отдавна се каня да пусна коментраче тук, но тая седмица времето ми не стигна за коментари :(. Така че с огромно закъснение, но и също толкова мерак, да кажа - много слънчеви картички! Прекрасни!

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com