понеделник, 12 април 2010 г.

Феи и приказни герои


Съвсем в последния момент ще включа тази картичка в Щурото предизвикателство, където темата тази седмица е Ангели и феи. Съвсем бях забравила, че имам тази картинка, но онзи ден си купих истинска четка за осемнайсетте ми акварелни молива и потърсих картинка, на която да я изпробвам. Като видях тази, си помислих че ще мога все пак да регистрирам участие :). Разбира се докато нахраним, измием и приспим всички деца, част от децата ми съобщят в 20.00 че имам домашно за утре, изгубя известно време във вайкане и тем подобни дреболии, стана почти полунощ.
Първата част- оцветяването, беше много, много забавна. Докато се чудех коя да избера продавачът ми обеща, че с тази ще рисувам и ще пея :D. Не пях, защото не мога да върша много неща наведнъж, но ми се искаше :).
Втората част- хартиите, почти ме доведе до отчаяние и към полунощ бях я отписала, реших че няма да я бъде и това е. В крайна сметка я завърших и на живо не изглежда зле ;).
Мисля, че картичката е подходяща и за предизвикателството на Двете елши, чиято тема е Вълшебна картичка.

10 коментара:

арт_мама каза...

Теди, така ме развесели с тази публикация :) Представих си цялата картинка толкова живо... у нас доста често положението е абсолютно същото и поради тази причина 1-2 аса през нощта не е изобщо време за сън. А картичката ти е наистина вълшебна и , не може да се отрече, заслугата до голяма степен е на тази приказна фея, която си оцветила чудесно. Поздравления и за снимката - станала е чудна,при положение, че е ясно по кое време на денонощието е правена.

Chiges каза...

Ели, и аз съм впечатлена от снимката този път :). Благодаря ти :).
Да нямаш и ти домашно, та не си легнала още в този късен час ;).

Unknown каза...

very cute, and love the layout!!! thanks so much for playing along with us at the Crazy.
Trish

Addii каза...

много ми хареса и доста ми се повиши настроението-чудна е картичката

Irena каза...

Много ми хареса историйката покрай правенето на тази картичка.
А самата тя е много сладурска, чудесно си се справила :)

Unknown каза...

Наистина забавна история, Теди :). След всички перипетии важното е, че в крайна сметка резултата е страхотен. Много добре ми изглежда картинката. Де да можех и аз така прецизно да оцветявам - все омазвам нещата :D. Четката по принцип е важна, но мисля че нито в твоя, нито в моя случай, заслугата е нейна :).

niili каза...

позната история - след дванайсет, когато челядта спи, е времето за мама (стига и тя да не е умряла за сън). :-D поздравления за феичката, chiges! :-D много нежно е оцветена, цялата картичка е станала много изящна! успех!

Creative каза...

Хихих, Теди, 20.00 часа си е направо идеално за писане на домашни :)))
Имаше период при нас, в който домашното се съобщаваше и пишеше в 7.30 часа сутринта, половин час преди да излезем за училище и съответно аз на работа и то след като вечерта след въпрос - написа ли си домашните, отговора е - дааа, написах ги в занималнята ...
А картичката е чудна! Имаш си и наградка при мен. :))

Chiges каза...

Хаха, тепърва значи има какво още да видя и чуя по въпроса :D. С домашните :).
Радвам се, че харесахте моята фея :).

Двете елши каза...

Хехехехе, сладурско! И на теб не ти е лесно!
А картичката е станала много сладка с тази феичка и гъбката е много закачлива. Чудно се е получило.
Аз напоследък картички правя след 1 на ранина, чак тогава почвам да имам време :)
Рали

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com