петък, 23 април 2010 г.

Късно ретро



Първата картичка се появи в този вид, защото като дете съм разглеждала купища такива. Някои от вас може и да помнят времето, когато на гърба на картичката имаше място за марка, няколко реда и миниатюрно копие на картинката отпред :). Разбира се беше и силно пожълтяла от времето и опипването милион пъти от детски ръце.
Освен това се опитах да изпълня и условието в предизвикателството на Кристина- one-layer. Обичам в картичките да има обем, а и свикнахме някак си на изобилие от материали, затова и ми беше трудно да направя еднопластова такава. А на втората откровено и липсваше копченцето ;).
Картичките отиват при Картичкофуриите- Ретро картичка и при Kristina- One Layer Card.

10 коментара:

Creative каза...

Теди, отново страхотни картички! Много обичам точно тази "остаряла" визия на картичките. А на печатче, наподобяващо пощенска отбелязка :) и онези типични вълнообразни линии отдавна съм хвърлила око. :))
Страхотно ретро!

Le каза...

Ох, Теди
Страхотни са, носталгични, говорещи... За пореден път се убеждавам, колко е хубаво да се върнеш назад, за да си събереп необходимия заряд, за да продължип напред.

Харесва ми ефекта на овехтялост, харесва ми картона, единия пласт (м/удругото много хубаво предизвикателство), изобщо - Поздравления.

Не разбрах всичко останало печат, принт или твоята ръка е, но достатъчно много ми харесва, за да не ме интересуват тези подробности.

Unknown каза...

Страхотни са, Теди! Върнаха ме в детството, когато се ровех из бабините снимки и картички.
Мисля си, че не всеки умее да прави ретро картички (аз, например, не мога, въпреки че много харесвам всякакви ретро неща), но на теб много ти се отдават:).

Irena каза...

Това са истински ретро картички, чудни са, много ми харесват :)

skylife каза...

Картичката е страхотна. Това разбирам аз под ретро. СУПЕР!!!

Greta каза...

И аз като момичетата,писали преди мен като видях тези картички си казах-Ето,това е ретро!Много ми харесват и двете!

Chiges каза...

Радвам се, че ви харесаха :). Имах известни притеснения. Свикнахме малко или много на изобилие от материали и се чудех как ще бъдат приети такива постни картички :).
Лени, всичко е печат, нищо не съм писала или рисувала аз.

Arabela каза...

Теди отново ни показваш стил и оригиналност! Очароваха ме твоите наистина РЕТРО картички!

Nana каза...

Spot on, Теди! Чудесни, толкова ретро, толкова готини прииска ми се да ги подържа. Казвай бързо печатите какви са? :)

Chiges каза...

Нана, на печатите има адрес, на който излизат някакви четки за гримиране :(.
Чудех се как да ги търся и междувременно попаднах на това http://www.lainesworld.co.uk/L/CLEARCHOICESTAMPS.html. Дори не ми се вярваше clear choice stamps да се окаже някаква марка, та и да излезе нещо :D.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com