неделя, 4 април 2010 г.

Шарени яйца, писани




Почистихте ли домовете, умовете и сърцата си? Време е за прераждане, пробуждане, израстване.
В християнския свят е Великден, но също е и празник на пролетта, на богинята Еостра (Eostra, Ostara и т.н.), на сътворението и плодородието. Ето го нашето гнездо, пълно с благини :).
Миналата година за пръв път правих яйца с т.нар. восъчна техника. Тази година мислех да повторя упражнението. Мъжът ми обаче ме предизвика- разправя ми надълго и широко какви яйца гледал да правят с восък (ехо, не живеем ли в една къща и не беше ли видял че ние правихме със същата техника се чудя :D) и, внимание, стигали до осем цвята. Аз до осем със сигурност нямаше да стигна, но реших тази година да са поне двуцветни. Направих и едно трицветно- то е моята гордост :).
Ще включа тези яйца в предизвикателството на Двете елши.

19 коментара:

Creative каза...

О.о Разкошни яйца, Теди! Направо не мога да им се нарадвам и нагледам :) От писани по-писани!

Ваня каза...

Много са ти шарени и хубави яйцата.
Весел празник Теди !

Irena каза...

Странотни яйца, много хубаво си ги изписала :)
Христос Воскресе!

Irena каза...

P.S. горе трябваше да пише : Страхотни яйца, извинявам се за грешката :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честит празник, Теди! Шарени и красиви - твоите яйца са великолепни и личи си доста труд и старание си вложила. Аз не бих имала това търпение.... Много ми харесаха и за догодина мисля да пробвам поне едно с тази техника.

Addii каза...

много хубави яйца-страхотни и направени с много търпение и желание сигурно . честит празник-относно предизвикателството ,твоите яйца ми станаха фаворит

Dimitrana S. каза...

Прекрасни са, Теди!

Здрави и мирни, весели и вкусни, светли и благосоловени празници :-)

Unknown каза...

Прекрасни са! Не ми е хрумвало, че могат да се боядисат по този начин с повече от един цвят :).

Рачето каза...

Яйцата ти са разкошни!Аз толкова тьрпение нямам.

~Gery~ каза...

Майстор си, Теди! :) Великолепни са! Истинско бижу!

Ivolina каза...

Какво да кажа. Струвало си е всяка минута, която си вложила в направата им. Приказни са. Нямам нужните нерви и търпение за създаването на нещо толкова красиво.

di_ani каза...

Приказни са -
много идейни и красиви!
Светли Великденски празници!

Chiges каза...

Благодаря ви много за добрите думи :).
Светли празници на всички вас!

krechi каза...

Браво! Страхотни са! Голяма играчка са, но си заслужава.

арт_мама каза...

Теди, великолепни са! Сигурно 15 мин. се взирам в тях и не мога да откъсна очи! Ще ги сънувам твоите писани яйца, да знаеш!

Lulu каза...

Твоите яйца са ми фаворитът за тази година! Всъщност не само за тази:) Невероятни са! Направо ти завидях за търпението и умението!

Chiges каза...

Сърдечно ви благодаря, момичета :). Въпреки че е видно, че не мога да докарам една права линия, много им се старах и с голямо желание и удоволствие ги правих :).

Диана Пенчева каза...

Браво!

Ина каза...

Две мнения няма, че яйцата са страхотни. А ще издадеш ли как точно ги направи ?

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com