неделя, 25 април 2010 г.

Cupcake



Мъфините и кексчетата са от любимите не само на мен, но и на цялото ми семейство сладости. За специални украси обаче тази седмица нямах никакво време, затова приготвих само едно кексче- игленик.
За горната част използвах указанията от ето ТОВА сладичко местенце. Толкова добре е онагледен процеса, че на мен поне не ми беше нужна и една дума :). А и отдавна се канех да опитам, така че веднага се възползвах от случая.
Долната половина я правих два дни с почивки :). Използвах алуминиева формичка за мъфини за кройка, която преправях и преправях...
Въпреки че кройката е за тиква, а след като съединих частите ми заприлича пък на кактус в саксия :D, смятам че се получи прилично. Правила съм и далеч по- неопределима украса на кексчета :).
Игленикът отива при Щурото предизвикателство- CUPCAKES

16 коментара:

Creative каза...

Теди, много е сладко това кексче! :) Идеално е! А това с кактуса (как го оприличи не знам : D) така ме разсмя. :D
А сайта, който си приложила е толкова цветен О.о. Мерсии! Сега смятам малко да се понагледам на хубаво цветно. :D

Addii каза...

много ми хареса-много-благодаря за сайта

Irena каза...

Теди, страхотно кексче, прекрасно е, толкова е сладичко и хубавко.
Може и да прилича на кактус но розов кактус няма, така че не е кактус, а сладко мини кексче.
Благодаря за сайта, много е хубав и цветен :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Теди, идейката ти е страхотна, изработката също! Много хубаво се е получило! Благодаря за сайта - ще го разгледам с удоволствие!

Ivolina каза...

Винаги успяваш да ме изненадаш. Чудесно се е получило.
Не съм ползвала нещо такова, но пък е изключително сладко.

Unknown каза...

Адаптирала си кройката много добре :). Съвсем на кексче си прилича! Много сладурска идея, Теди! Харесва ми!

~Gery~ каза...

Много апетитно т'ва кексче :) Направо е страхотно, Теди!:)

Nana каза...

Страшно е, Теди! Да ти кажа, на поселдък като правиш по-рядко и като се хванеш и избухваш с нещо великолепно. Да не казвам, че съм влюбена в последните ти ретро картички, а сега и това. А, този сайт с тикивите така се заплеснах в него...

Georgia каза...

Great idea! Thanks for playing The Crazy Challenge.

Te4eto каза...

Мнооого ми харесва! И най-хубавото е, че е игленик - много полезна вещ, която ще си ползваш редовно.

Chiges каза...

Радвам се, че ви е харесало кексчето :). И много се радвам, че този сайт ви е бил полезен :).
Thank you very much, Georgia :).
Относно използването на игленика- май ще имам проблем. Нали се сещате, че имам цели две девойки, които постоянно са в крайна нужда и винаги много им трябват нещата, които правя :D.

Dimitrana S. каза...

Хей.. ама как се прави това?!
Със сигурност в кухнята е много по-лесно :-D

Страшно симпатичен мъфин, Теди :-))

Chiges каза...

Хаха, Дими, на мен ми е еднакво трудно и на двете места :). Предимството е, че мога да го оставя това кексче за няколко часа и да не се страхувам, че ще загори :D.

Анонимен каза...



Feel free to visit my blog; site

Анонимен каза...



my blog post :: webpage

Анонимен каза...



Take a look at my homepage ... seo for attorneys

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com