сряда, 7 април 2010 г.

Картичка за Нана



В момента никак не ми върви картичко- или каквотоидаедругоправенето, затова ще ви покажа една по- стара картичка- това е картичката за Нана. Понеже ме предизвика с този скеч, реших точно той да е поздрав за нея :). Нали се сещате, че точно на нейната картичка ще се обърка всичко, което може да се обърка, че и малко отгоре :D. Няма да изпадам в подробности, но в крайна сметка ми хареса какво се получи.
Хартията е на K&Company и тогава беше съвсем, съвсем нова- направо не можех да и се нарадвам :).

7 коментара:

Nana каза...

Хихи, Теди, не можа да ме изчакаш да се намотам и да снимам. :) Искам да кажа, че картичката е страхотна, без значение какво си написала и не виждам кое е било грешно. Даже си я бях сложила на камината в дневната да си я гледам няколко дни. Разкошна е. И панделата си я направила супер (това да знаеш, че ще си го крадна като идейка).
Въобще ми направи страхотна изненада и подарък.

krechi каза...

Ееее, страхотна е! Много изтънчена, с приятно съчетани цветове!

арт_мама каза...

Не знам, какво точно се е объркало, но резултата е чудесен! Страхотна изненада за Нана!

Irena каза...

И аз смятам, че картичката е прекрасна, много добре се е получила :)

Chiges каза...

Не можах, Нана :D. Но много се радвам, че ти е харесала :).
Радвам се, че всички вие я одобрявате :).
Имах малък инцидент с перла, с ръб он и с панделка, като всеки от тях беше в състояние да ме накара да се откажа, но нямаше с какво да напраяв повторение и се наложи да се стегна :).

Мама на Ежко каза...

Много топла и красива картичка !

Creative каза...

Много е красива картичката! И много елегантна! :)

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com