неделя, 18 април 2010 г.

Рози




Розите се появиха благодарение на Злати, която ми изпрати този и още няколко печата. Розата е много красива, Злати, благодаря ти :).
Печатът е идеален за създаване на обем и не можах да му устоя :).
Освен това не мога да се нарадвам на една от последните ми находки- тези прекрасни дантели, които изглеждат като ръчно изработени.
Картичките отиват при:
Щурото предизвикателство- Don't Call Me Flat
Двете елши- Използвайте панделка!
Lucy's Cards- Stitching
Картичкофурии- Ретро картичка

8 коментара:

Irena каза...

Суперски са, много са красиви :)

Creative каза...

Разкошни са, Теди!
И поздравления за находката ти, тази чудна дантела. Кажи откъде е, че да ходя да изкупувам количествата. :)))

Ivolina каза...

Теди, прекрасни са. Розите са станали много красиви. А и си ги комбинирала много добре с хартиите.
Да вземеш да кажеш как го правиш това комбиниране, че аз вадя слагам и на края пак става картичка без хартия.
Ако знаех, че дантелата ще стои така добре на картичка щях и аз да си купя.

Chiges каза...

Хаха, Светле, аз докато се наканя да отговоря и Деси е казала :). Миналата седмица се видяхме в Русе и нападнахме леко 2-3 магазинчета. Отдавна ми бяха свършили запасите и се нахвърлих като невидяла :D.
Благодаря ви, момичета.

Unknown каза...

Чудни са станали! Дантелата наистина е много красива. Харесва ми как си промушила розовата панделка през дупчиците й, въпреки че като цяло другата картичка ми пасва повече в цветово отношение :). Така или иначе и двете са много нежни.Харесват ми!

Chiges каза...

Нети, радва ме одобрението ти :). Честно казано, изненадващо за мен, и аз харесах повече кафявата.

krechi каза...

Да знаеш- завиждам ти за печата! Наистина розата е страхотна! Май и аз харесвам повече кафявата!

Unknown каза...

very pretty cards, thanks so much for playing along with us over at the crazy!!!
Trish

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com