вторник, 2 февруари 2010 г.

Балтон за копчето



Имам един лист с т. нар. rub-ons надписи и елементи и все си ги кътам като нещо супер скъпоценно. Харесах си един от тях и около него се завъртя всичко. Или иначе казано- започнах да шия балтон за копчето :D. Избрах си скеч от Clean & Simple Stamping, който е много семпъл, но каквото и да сложи човек, няма да сбърка :). Когато стигнах до надписа няколко часа по- късно, нещо се беше случило с него. Дали немирни детски ръчички го полазиха или му беше дошло времето, но част от него се беше отлепила :(. Спасих само една буква. Картичката ми харесва и без надпис, но не такава ми беше нагласата. Получи се L като Love :).

9 коментара:

Nana каза...

Теди, а какво гласеше целият надпис, ако може да попитам? :) Иначе си права за ръб-оните, дават много хубав завършен вид, но мисля че не децата а времето е изиграло лоша шега и си ги кътала малко повече от необходимото, преди да решиш да ги ползваш. :)

Susan (peebsmama) каза...

What a pretty combination of patterned papers for your squares.

Natasha каза...

So pretty! Love the different papers you used on this card!

Heather P. каза...

This is SO pretty!!

арт_мама каза...

Теди, още вчера тръгнах да пиша коментар, но малкия се разбесня, та го оставих за по-късно... Много хубава картичка - свежа и различна! А този скеч вече ми е любим :) Единственото нещо, което ми "бърка в очите" е прекалено дългата панделка на копчето. Изглежда ми като клепнали заешки уши. Иначе, като гледам какви чуждоземски коментари имаш: Уау! Благородно ти завиждам. А, и за снимката да кажа - добре си я докарала и този път ;)

Chiges каза...

Нана, надписът беше love, но беше хубав. Заради него или по- скоро поради липсата му, сложих допълнителната кафява рамка, както и подложките на квадратите. За ръб- оните си мисля че си много права :).

Ели, честно казано на мен никак не ми харесва панделката- нито малка, нито голяма :D. Сега я намалих и пак не ми допада, предпочитам обикновено възелче, защо изобщо я направих и аз не знам.
За чуждоземските коментари няма защо да се лъжем, но им благодаря все пак :).

Susan (peebsmama), Natasha, Heather P., thank you very much :).

Unknown каза...

Превърнала си дефекта в ефект - харесва ми :).
Моля те, мини през блога ми - аз имам наградка за теб!

Creative каза...

Теди, отбий се и при мен за наградка! :)

Rali каза...

Имаш си наградка, ела на блогчето ми да си я вземеш:)

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com