понеделник, 8 февруари 2010 г.

Кутийки









За споменатия вчера рожден ден направих кутийки за децата, в които сложих дребно лакомство. Ако държите да бъда напълно искрена, приятелката ми, иначе известна като Старата чанта, която се разписва анонимно, ми помогна малко накрая с изрязването ;).
Кутийката е много лесна за направа. Особено ако не бързате за никъде. Лепи се само на едно място- страничната снадка. Отдолу само се подпъхват една в друга частите, но за по- голяма сигурност залепих и там.
Схемата свалих от ТУК и я увеличих докато запълни добре лист с формат А4.

5 коментара:

Ivolina каза...

Мале, страшна си. Кога успя толкова резкошни кутии да спретнеш. Аз нямаше само тортата да успея.

Chiges каза...

Ами не успях :D.За последните 3 дори се включи приятелката ми. Докато хуните бесняха, ние бръмчахме като едни работни пчелички на долния етаж. Много и непредвидени неща ми се събраха последните дни, та това е причината да не смогна.

Anniesartbook каза...

много оригинални подаръчета! Знаеш ли какво ми идва на ум, мога да използвам идеята ти, само че за коледни бисквитки! Страхотно са станали, браво!

Unknown каза...

Ти си просто невероятна! Незнам какво друго да кажа. Много ми харесват и идеите ти,и изпълненията им.
Предполагам, че и децата са се зарадвали - готино е да отидеш на рожден ден и ти също да получиш подарък :).

Chiges каза...

Ани, при вас има традиции в това отношение :). Като те поднавам, кой знае какви чудесии ще сътвориш.
Нети, благодаря ти, много мило :). Децата като че не очакваха, въпреки че миналата година пак им бяхме приготвили подаръчета. Разбира се в други опаковки :).

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com