петък, 26 февруари 2010 г.

Движение




Още щом видях тази кола, си казах че е супер подходяща за Щурото предизвикателство, чиято тема тази седмица е Движение и промяна :). Обикновено следвам буквално скечовете и в този случай не е по- различно :D. Всъщност имах и нещо друго наум, но направих първо това, защото ми се искаше да хвана последния влак и за Картичкофуриите. И с тази кола за сега спирам с поп- ъп картичките. От всички до момента именно тя ми беше най- трудна.
Хрумна ми че, мога да дистресна не с гъбичка, а с четка и като че резултатът е по- добър.

Тази картичка е една от трите, красящи крейзи стената на Щурото предизвикателство и не мога да не го споделя с вас :).

9 коментара:

Мама на Ежко каза...

Много хубава кола се е получила, доста сложно ми се вижда изрязването на колата, но пък е много ефектно, стилно и красиво !

Nana каза...

Ти си чисто луда. :D отивам да чета поста, че бързах да си пусна коментара, да не си променя решението. :)

Le каза...

Колко време ти отне?

Chiges каза...

Веронче, рязането е по- лесно, сгъването е обаче истинско изпитание :).
Нана, да ти кажа, такива мисли ме налегнаха и мен днес :D
Ле, опитах се да засека днес, но в един момент се отнесох. Но си мисля че около час или малко повече с поглеждане към телевизора :).

Dimitrana S. каза...

Жестоко!!!

Поздравявам те, Теди, за търпението, точността, старанието.. браво!

:-)

Мързеланче каза...

Страхотна е!!!!!

Мама на Ежко каза...

Пак аз :) Заповядай в моя блог да получиш заслужена награда :)

арт_мама каза...

Теди, направо невероятни са последните ти неща! Наслаждавам им се с ясното съзнание, че аз никога няма да мога да ги направя...

Creative каза...

Направо изумително, Теди! Страхотна прелест! Отново!
Направих си разпечатки аз :))), от този сайт, който си дала при Тадж-а, и видях за какво иде реч (тук сега ми трябва една изумена емотиконка). И на фона на това, още повече предизвикваш моето възхищение, защото това просто не е за всеки. :))) Харесах си един мост, обаче като му видях фините разрези, които трябва да се правят .. директно отиде в графа - изчакващи. :))))
Още веднъж моите най-сърдечни адмирации за търпението и прецизното и невероятно творение, което си създала!!

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com