неделя, 28 февруари 2010 г.

Jacob's Ladder



Това ми хрумна първо като видях последната тема на Щурото предизвикателство. Но като знам, че има много време до неделя, отлагах и отлагах направата на стълбата :).
Първия път като я правих не бях преценила добре как да подредя частите така, че такива с един и същ десен да бъдат само от едната страна :). Този път пък не си сметнах добре дължината на панделките :0 и така моята стълба е само с пет вместо шест стъпала. Още не съм избрала снимки за да я завърша напълно. За сега е готово само движението :).
Тук можете да видите как любимата ми Tricia Morris прави Jacob's Ladder стъпка по стъпка.

5 коментара:

Unknown каза...

Чудесна е! Много интересна! Сякаш съм виждала нещо такова, но не и от хартия... Много подхожда на предизвикателството. Браво на теб :)!

Creative каза...

Оо, страхотно идейно и прекрасно реализирано!

арт_мама каза...

Теди, непрекъснато ме изненадваш с много интересни хрумвания! Чудесно се е получило! Иска ми се обаче да я зърна и със снимките на сладките ти госпожици :)

Arabela каза...

Теди,тези хартии са невероятни! А хрумката за точно такава картичка е супер, както и изпълнението й! Продължавай да ни изненадваш с толкова интересни и красиви неща!

Chiges каза...

Вашето одобрение ме радва :).
Ели, това и аз бих искала да го видя скоро :D.
Дими, честно казано май чак сега ги харесах истински тези хартии.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com