неделя, 14 февруари 2010 г.

Sweet heart



Това е окончателния вариант на картичката. Махнах първия, а без него е трудно да се разбере за какво става дума в коментарите, но много ме дразнеше сърцето :).
Много, ама наистина много исках да се включа в Щурото предизвикателство и Картичкофуриите със "сърцата" картичка. Вчера дори си намерих подходящ скеч и нямах търпение да ми се отвори възможност да седна да си поиграя :). Тази вечер дойде моментът. Първо искам да ви споделя за едно нововъведение в работата ми с ембосинг пудра, а именно пистолет за горещ въздух. След като преди две седмици размразявахме с него замръзналите тръби у дома и нищо не подпалихме, реших да опитам. Получи се много добре. Дори си мисля че по- добре, отколкото става на фурна :D. Освен това си спестих нервното потропване с лист в ръка докато загрее фурната :).
Картичката се получи учудващо добре, докато не добавих сърцето. Когато обаче започнах да търся място на надписа, нещата съвсем се закучиха. Толкова му се зарадвах, че пасна тематично и цветово, а някак все не му намирах място. Снимките са в реда на опитите и много ще се радвам да споделите мнение. Много ми се иска да има надпис, а най- много ми харесва без :(.
В блога на Иволина за пръв път видях как се правят розичките. Моите в готов вид са 13 и 20 милиметра.

12 коментара:

Мързеланче каза...

Теди, честито за новото откритие :)))
Щом питаш за мнение, давам веднага :) Защо не пробваш да преместиш надписа в дясната горна част, точно до сърцето? Така ще се създаде баланс с кафявите спиралки, ще е ефектно надписа да е леко извън картичката, а и ще си пасне цветово със сърцето. Нещо като втората снимка, но на обратно. Иначе от тези трите ми харесва най-много третата.
Благодаря ти, че прие предизвикателството и ще те чакам утре за новото :)))

Arabela каза...

Теди, много интересна цветова комбинация! На мен ми харесва варианта без надпис!

Unknown каза...

Много е красива! Прекрасни цветове! На мен също ми се струва, че без надпис е най-добре.

Ivolina каза...

Е що се мъчиш да те пита човек. Нали знаеш надписите са за книгите и спесанията. Картичките чудесно си се оправят и без. Поне моите. А в случая и твоята без надпис ми харева най-много.
Добви я към фуриите. Няма да мога да пусна поста до обяд, така че имаш време.

арт_мама каза...

Теди, чудесна картичка. Аз съм за първия вариант - надписа е толкова подходящ, интересен, пасва идеално цветово, а и на мен ми изглежда точно на мястото си.
Ако успееш да се пребориш с малките сладурани, щракни и една снимка на дневна светлина ;).

Nana каза...

Теди, много е "готска" картичката. На мен първото ми хрумване е извит напечатан надпис (същият текст като стикера) под голямата заврънгулка. Тези точно стикери са много подкупващи. Имах ги и аз и толкова ми харесваха, а май така и не успях да ги приложа съвсем на място.
И какво сега, няма да има повече "гтовени" картички? :) Честита придобивка.

Chiges каза...

Много ви благодаря за коментарите :).
Шуши, идеята ти за мястото много ми хареса, но все пак ми се щеше да е в границите на картичката.
Деси, много ме развесели :D. Твоето мнение, на Нети и Дима съвпада с моето, но ще го помъча още малко.
Ели, ще направя още няколко снимки. Може пък дневната светлина неочаквано да извлече най- доброто от картичката и от надписа :).

Chiges каза...

Значи разбираш разочарованието ми, Нана :D. Толкова сладки ми се виждаха, че нямах търпение да имам сгоден случай да сложа някъде някой от тях.
И твоята идея е добра, само дето вече е с друг надпис, не този ;).

Dimitrana S. каза...

Аз определено се влюбих в розите! :-D

Теди, харесва ми варианта без надпис от всичките три. Вероятно ще ти се стори неподходящо или безвкусно.. но аз бих изпробвала и вариант с надписа поставен вътре в сърцето, малко над/до розите, в посока към завъртулките..

:-)

Chiges каза...

Дими, и това пробвах :). Само че много се сливат цветовете и затова го отхвърлих този вариант.
А розите ги правих по урок, показан от Деси, но снощи не го намерих, а бързах да публикувам преди полунощ. Ще го добавя в публикацията по- късно.

Creative каза...

Страхотна картичка, и цветово, и композиционно! С надпис или без, картичката е прекрасна!

Dimitrana S. каза...

Това сърце ми допада определено повече от предишното!

В края на краищата - хубава картичка се е получила :-)

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com