неделя, 7 февруари 2010 г.

Розово ми е

Ето това ми отроче на първи февруари стана на осем години. За нейния празник правихме поканите :).
Ето я и тортата:



Тортата е Династия. Вече съм правила такава, но много качествено бях успяла да забравя някои подробности. Като например как изглеждаше готов опечен блат. И понеже не можахме да се договорим за "езерце с лебеди в него и момиченца седнали по края, които хвърлят на лебедите храна" :D, се съгласих да бъде на два етажа и квадратна. Ще ви спестя всички неволи, само ще спомена, че вероятността да се наложи в последния момент да купуваме готова торта за мен беше съвсем реална :). Една нощ в хладилника и малко арматура под формата на клечки за зъби свърши много добра работа и все пак я завърших. И, да, вероятно няма да направя скоро гладка торта ;).
Покритието е руска мастика 2, което оцветих с готова оцветена моделираща маса. Тази моделираща маса, още бои за хранителни цели и различни цветове айсинг ми изпрати Нана :). Нана, за втори път днес пиша за теб и за втори път ти благодаря :). Благодари ти сърдечно и дъщеря ми, която остана безкрайно очарована от глитерния айсинг. Всички бяха очаровани и всички искаха парче с "блестящо" отгоре :D. Дори и момчетата.

































На първи отпразнувахме рождения ден с бисквитена торта :).

14 коментара:

Creative каза...

Да ти е жива и здрава рожденичката, Теди! Голяма красавица е! :) И тортата е прекрасна! Толкова бонбонено-сладка на визия, а съм сигурна, че и на вкус! Голям купон е било! :)
Да ти е жива и здрава и мъничката щерка! Леле, какво бонбонче е и тя! :)

Ivolina каза...

Тортата е разкошна. Рожденичката изглежда много щастлива и доволна. А Калина е много пораснала откакто се видяхме.
Ех ако можех да правя торти като твоите щях да се надувам като паун и да обяснявам на всички колко съм велика.

Unknown каза...

Прекрасна се е получила тортата! А нервите са си стрували, ако съдим по щастлививите детски личица. Да са ти живи и здрави момичетата!

Arabela каза...

Да ти е живо и здраво слънчицето, Теди! Розовото й отива! Благословено детство й желая!

Chiges каза...

Благодаря ви много, другарки :).
И аз се надявам, че всички останаха доволни. За моите деца поне съм сигурна, особено като гледам щастливата лигичка, която Калина се опитва да пусне на тортата на сестра си :D.

Мама на Ежко каза...

Тортата е прекрасна доста весела и веднага ми потекоха лигите. Някой път може би и аз ще се пробвам да направя :) И честит рожден ден на малкото- голямо момиче :).

арт_мама каза...

Аз се чудя, къде изчезна тези дни, а ти си празнувала... Да ти е жива и здрава Яна! Много красиви, нежни черти има. А малката Калина е просто бонбон. И на нея пожалавам весело и безгрижно детство. А че винаги ще са заобиколени с красиви неща не се и съмнявам. С такава креативна и талантлива майка. ютортата е прекрасна - аз такава няма да мога да направя никога... Браво, Теди!

Chiges каза...

Ели, виждаш ли какъв е правилния подход- ще се опитам да направя, каза Шматка, а не никога няма да мога :). Макар от моите торти да има много какво да се желае, ви благодаря сърдечно за коментарите.

Dimitrana S. каза...

Теди,

моите поздрави и благопожелания за рождения ден на едно красиво момиче с прекрасно, звучно име! И поздравления за майчето и старанията й, за да е денят наистина специален!

Бъдете здрави, усмихнати, винаги ентусиазирани и ведри! Още много, мнооого поводи за празнуване :-)

Мързеланче каза...

Да са ти е живи и здрави принцесите! Пак да кажа, че си супер мама!

Nana каза...

Честит рожден ден на Яна, Теди! Да е здрава и щастлива, а живота и пълен със сладки неща!
Вярвам, че сте прекарали чудесно, а тортата изглежда много апетитно, сега и на мен ми потече лигичка...

Chiges каза...

Благодаря ви от сърце за хубавите пожелания :).

Анонимен каза...

Тортата беше страхотна и на вкус!
Под благовидния предлог, че ще си гледам малкия бяс и аз се наредих и аз на купона /очевадно предназначен не за стари чанти като мен/, та впечатленията на вкусовите ми рецептори са непосредствени :) Всички хлапета бяха възхитени. Чакаме последващи включвания :)

Chiges каза...

Последващи включвания- юни месец. Айде сега, месец по месец торти ще ви правя :D.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com