вторник, 23 февруари 2010 г.

Картичка без цветни хартии



Тази седмица Картичкофуриите и Шуши ни предизвикаха с тази тема- картички без дизайнерски хартии. Върнах се към моята първа страст- поп-ъп картичките и както видях вече, тази седмица с Иволина сме на една вълна :). Споменът не ме връхлетя, нито осени- просто миналата седмица разчиствах и попаднах на разпечатки, които пазя още от времето когато нямахме компютър :). Този модел точно беше най- първата картичка, която направих в този стил и я подарих на учителките на дъщеря ми в детската градина за първа пролет.
Тренирах първо на по- старите разпечатки (и без друго са доста омърляни част от тях) и установих, че е по- добре да се доверя на ръката си, отколкото на линия. Ръката ми лъкатуши по- хубаво, докато с линията директно заоравах непоправимо в грешна посока.
Много ми беше хубаво, докато я сгъвах и виждах как се получава истинска къщичка :). Затова продължавам. За утре съм подготвила Тадж Махал ;).

13 коментара:

Ivolina каза...

Приказно е. Чудесна къщичка се е получила.
А така, кой пусна духа от бутилката. Сега ще падне едно рязане.

КаРи каза...

Моите адмирации!!!
Като малка обожавах поп-ъп книжки. Никога не съм се опитвала да направя нещо подобно. И наистина се възхищавам с ЕЕЙ такива ококорени очи :-)))

Dimitrana S. каза...

Страхотна е, Теди!

Много ми харесва! Както и като цяло pop up картичките :-)

Приказна е.. Поздравявам те за чудесния резултат!
Ще очаквам повечко такива картички :-D

Greta каза...

И аз те поздравявам за тази картичка-интересна,оригинална,различна.Заприлича ми на малка възрожденска къщичка,сгушена в планината!

Rony каза...

ЪнБиЛиВъБъЛ :0
Страхотно е - браво!!!

Nana каза...

Wow :) Аз имах няколко катастрофални опита с подобен род и то дори не беше толкова детайлно като това. И на мен като на Грета ми прилича на възрожденска къщичка.
Теди, ако ти се занимава, пробвай с кафяво мастило да дистреснеш навсякъде по ръбовете където е рязано, но не много. Ще се получи съвсем завършено и ще контрастира много добре, поне според мен.

Анонимен каза...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Chiges каза...

Много ви благодаря за добрите отзиви :).
Нана, мислех си за същото, но за следващата, та да прикрия малко наръфаното :D. Освен ако не го подчертая повече ;). Тази обаче я разпечатах на лъскава фотохартия понеже нямам друга у дома и не смея да не направя някоя мацаница.

Creative каза...

Не просто страхотна! Невероятно страхотна и приказна! Страшно много ми харесва. И с нетърпение чакам Тадж-а. :)) Дори не мога да си го представя, а какво остава по този начин .. Направо изумително! :)

Em каза...

Леле колко си се занимавала! Възхищавам ти се направо за страхотната картичка! Аз много мразя да режа - винаги става криво и посе го гледам с едно лошо око... Наистина прекрасна картичка!

Unknown каза...

Много респектираща картичка! Аз се пробвах веднъж да направя нещо като "pop-up" и похабих картони за поне 4 картички.
Ти си нвероятна! Повтарям се , но е вярно! :)
Дали може да покажеш за некомпетентните ( в мое лице) как се затваря, пък и ми е интересно как изглежда отвън.

Мързеланче каза...

Леле майко!!! Аз нямам думи!!!

Chiges каза...

Моите линии също не са идеални, но се получи прилично. За мен поне сгъването е по- трудно.
Нети, за съжаление не мога да покажа как се сгъва, защото я залепих- понеже хартията не е обикновена ами стои като пластмасова (не е най- подходящата за целта, но нямах друга в момента) и не искаше да позира, се наложи да я залепя :).
Благодаря на всички за коментарите :).

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com